lördag 14 februari 2009

Butter Tar Ordet Fyller 250


Detta är det tvåhundrafemtionde inlägget på den här versionen av Butter Tar Ordet.
Förra gången jag uppmärksammade ett jämnt antal inlägg var den 26e november: det hundrade inlägget.

Från första inlägget den 27e november 2006 till det hundrade tog det cirka två år.
Från det hundrade till det i dag två och en halv månad.
Vilket, om min matematiska förmåga inte helt övergivit mej, innebär en ökning av inläggen.

Jag har länkar och sånt nu för att få det att se bloggaktigt ut. Att det är två länklistor är bara för att en del sidor inte har RSS-feed.
Om nån anser sej ha anledning att länkas härifrån är detta väl ett bra tillfälla att göra sej hörd. (Nuförtiden ser man ofta folk som hävdar att man bara ska länka till sånt man faktiskt läser av princip, men det bygger på att man har principer. Vilket jag är emot.)

Kategorilistan är lite skrymmande. Jag funderade på att ta bort alla som bara hade en post. Men det verkar vara alldeles för mycket jobb.

Sen är jag inte riktigt nöjd med länkfärgerna.

Men i alla fall, sidan leve.

Inga kommentarer: