söndag 17 februari 2013

Butter tar semester

I morgon börjar de göra stambyte i min lägenhet och jag kommer ett tag framöver att ha begränsad tillgång till internet och mina böcker. Så därför kommer den här bloggen att ha ett uppehåll.

Det är klart, skulle jag uppdatera lika sparsamt som jag gjort hittills i år så skulle jag kanske kunna hålla Butter tar ordet i gång. Det är till en del att stambytet hängt över mej som gjort att jag inte riktigt kommit i gång igen med bloggandet. Bara den här veckan hade jag två planerade inlägg som aldrig blev skrivna. Ett om Stålmannen och ett om Kapitalet. (I och för sej är de oskrivna texterna ofta de som är bäst. Jag har formulerat utmärkta saker om Flex Mentallo, Samuel R. Delanys Neveryana-svit och Spådom av Magnus Dahlström (Spådom reas på årets bokrea - jag rekommenderar den) som aldrig blev omvandlade till bokstäver, det är nog mina favorit-inlägg).
Efter påsk återtar jag bloggen.
På återseende.

Inga kommentarer: